alla klagade...

jag föll för grupp trycket....
haha nej men nästan alla som jag träffade (tjejkompisar) sa till mig "hur kan du ha så" eller " varför klipper du inte av den?" haha nu var det så att under sommaren så sparade jag ut mina naglar, och ja vad kan jag säga dom går av hela tiden?? alla utom två?? ring fingret. Fick klippa av dom eftersom alla klaga hela tiden, så nu har jag skiiiit korta och fula. men men skit i all bulllshiit.

Igår hade vi fett najs asso. vi var hemma hos Robin, (jag och carin). Men då tog vi det bara lungt, vi kollade på en film, (fett konstig). När jag kommer hem sååå är jag fett trött och går och lägger min nästan direkt.

Mamma kom hem igår också från gud vet vad. athen. jag är ju gud så jag vet ju. så då kom hon med massor av presenter, visar dom senare nu håller jag på med annat(?) godnatt!


saknar sommaren lite smått !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0